بسته بندی بلیستر

در این مطلب قصد داریم در مورد بسته بندی بلیستر صحبت کنیم امیدواریم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

در صورتی که شما در مورد وکیوم و صنایع مرتبط آن اطلاعات کافی داشته باشید می دانید که نام دیگر بلیستر همان حبابی می باشد.همان گونه که می دانید امروزه صنایع بسته بندی برای ما بسیار اهمیت دارد چرا که تقریبا تمامی کالاهایی را که ما از فروشگاه ها خریداری می کنیم به همین صورت برای ما عرضه می شوند.برای این که در مورد صنایع بسته بندی بلیستر یا حبابی اطلاع کافی داشته باشید می توانید تا انتها این مطلب را با دقت مطالعه فرمایید.

معرفی بسته بندی بلیستر

اگر شما اطلاع کوچکی راجع به همین وسایل داشته باشید متوجه خواهید شد که بلیستر شامل چند نوع می باشد که از وکیوم فرمینگ پیروی می کنند.

معمولا این نوع بسته بندی ها از کاربرد وکیوم سرد استفاده می کنند که یکی از مصارف آن ها در روکش های دارو ها و قرص ها می باشد.معمولا مصارفی که از این نوع بسته بندی ها استفاده می کنند استفاده از مصارف کوچک می باشد.

روکش های حبابی معمولا به صورت محفظه و بالشتک های هوا به وجود می آیند و به نوعی کپسولی شفاف می باشد که از تکنولوژی وکیوم فرمینگ مورد تولید قرار می گیرد که همین امر برای ما در استفاده از صنایع کاربرد دارد.

ورقه های آلومینیومی و ورقه های کاغذی و کارتونی آن سوی روکش ها قرار می گیرد اگر شکل خالی قرص ها را به خوبی برای خود تجسم کنید می توانید این مفهوم را به خوبی متوجه شوید.استفاده از بسته بندی حبابی در زندگی روزمره ی ما کاربرد های فراوانی دارد همین امر باعث می شود از کاربرد بسته بندی بلیستر یا حبابی چشم پوشی کنیم.

فواید استفاده از بسته بندی بلیستر

تا به این جا احتمالا به خوبی این مفهوم را متوجه شده باشید در ادامه برخی از فواید استفاده کردن از این نوع بسته بندی را برای شما ذکر خواهیم کرد.

همان طور که متوجه شدید استفاده از این نوع تجهیزات در مصارف روزانه برای ما پر اهمیت می باشد.اهمیت و فوایدروکش های بلیستر یا حبابی از آن جا برای ما اهمیت دارد که در مواردی ما از این تکنولوژی استفاده می کنیم که نباید هوای ورودی و خروجی تحت تاثیر قرار بگیرد.بسته بندی حبابی باعث می شود شما تقریبا محیطی از خلا داشته باشید به گونه ایی که نه هوای ورودی به جسم داخل بسته بندی شما وارد شود نه هوای داخلی بسته بندی شما به محیط جارجی نفوذ کند همین امر باعث می گردد شما برای طولانی مدت در برابر تنش های محیطی از آسیب های محیطی در امان بمانید و محصول تان که در داخل می باشد تازه و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی برای طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرد.

همان گونه که می دانید تنش های محیطی که توانایی مداخله با بسته بندی شما و محصول تان را ندارد رطوبت،آلوگی،عدم نفوذ میکروب ها و باکتری ها می باشد.

تا به اینجای متن اطلاعات جامعی را درباره ی بسته بندی بلیستر برای شما توضیح دادیم در ادامه اطلاعات دیگری راجع به تجهیزات وکیوم فرمینگ برای شما توضیح خواهیم داد.

بسته بندی های کالاهای مصرفی با استفاده از روش بلیستر

امروزه پیشرفت صنعت وکیوم فرمینگ در زندگی روزمره برای ما فوایدی داشته است که برخی از این فواید را برای شما ذکر کردیم همین امر باعث می شود شما دیگر اجناسی با آلودگی را خریداری نکرده باشید و به اصطلاح محصولاتی را خریداری کرده باشید که تقریبا استریلیزه و فاقد هر گونه آلودگی می باشد.

به عنوان نمونه که پیشرفت چشم گیری را در این حوزه نیز داشته ایم استفاده از بسته بندی وکیوم فرمینگ به صورت فناوری کارتی می باشد که خود روکش های شان به گونه ایی طراحی شده است که تقریبا تمام ابعاد محصول را در بر می گیرد و در برابر تنش های محیطی از محصولات داخلی کاملا محافظت می نماید.به عنوان نمونه شما در گذشته در صورتی که می خواستید پماد هایی را از داروخانه خریداری نمایید این دسته از پماد ها هیچ گونه بسته بندی نداشتند و بعد از این که از داروخانه این محصولات را خریداری می کردید.پزشک داروخانه این پماد را درون نایلکس قرار می داد و به شما تحویل می داد اما امروزه با وجود صنایع وکیوم فرمینگ دیگر شاهد بدون روکش بودن این محصولات نیستیم و این محصولات با طراحی زیبا و به اصطلاح روزمره تمیزی قرار گرفته اند.

در این مطلب برای شما اطلاعات کاملی درباره ی بسته بندی بلیستر یا حبابی توضیح دادیم امیدواریم این مطلب به اندازه کافی برای کسب و کار تان کارآمد باشد.

خدمات وکیوم فرمینگ صنایع بسته بندی آرارات شامل وکیوم بلیستر، کارتی، تاشو، استند و اسکین می باشد، برای اطلاعات بیشتر از راه‌های ارتباطی برای تماس با ما استفاده نمایید.

امتیاز دهید:

این پست چقدر برایتان مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید.

اشتراک‌گذاری نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.