بسته بندی وکیوم فرمینگ قطعات و ابزارآلات

وکیوم فرمینگ آرارات بسته به نوع قطعات شما امکان طراحی قالب های بسیار دقیق CNC را دارا می باشد بطوری که بسته بندی ها کاملا منطبق بر قطعات شما ساخته خواهد شد و این کار کیفیت بسته بندی شما را به اوج خود خواهد رساند. لطفا جهت مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

وکیوم فرمینگ بسته بندی قطعات خودرویی، قطعات الکتریکی و قطعات مکانیکی

توسط وکیوم فرمینگ می توان با توجه به شکل و ابعاد قطعات خودرویی، مکانیکی، الکتریکی و … بسته بندی های مخصوصی طراحی نمود تا این قطعات برای نگهداری و جابجایی کاملا محافظت شده و همچنین انبارداری آنها بسیار راحت تر انجام شود.

زمانی که تعداد نسبتا زیادی از قطعات را می خواهیم در کنار هم بسته بندی کنیم، بسته بندی سنتی یا فله ای باعث می شود قطعات روی هم فشار بیاورند و در طول زمان باعث ایجاد ضایعات خواهد شد. همچنین انبارداری و شمارش قطعات در حالت سنتی بسیار مشکل می باشد.

بسته بندی بصورت وکیوم فرمینگ باعث می شود برای هر قطعه جایگاه کاملا مشخصی بسته به ابعاد آن قطعه طراحی شود و هر قطعه داخل جایگاه خودش قرار بگیرد. این باعث خواهد شد قطعات بر روی یکدیگر فشار وارد نکنند و ضایعات تقریبا به صفر خواهد رسید.

همچنین شمارش قطعات در این حالت بسیار آسانتر خواهد بود. ضمنا قطعات الکترونیکی که حساسیت بیشتری دارند ممکن است الکتریسیته ساکن در هنگام انبارداری باعث صدمه این قطعات شود. در حالی که می توان بسته بندی وکیوم فرمینگ ضد الکتریسیته ساکن برای این قطعات تولید کرد تا از این نوع مشکلات برای محصولات پیش نیاید.

بسته بندی وکیوم فرمینگ برای قطعات و ابزارآلات یک روش مناسب و کارآمد برای حفظ سلامت و امنیت این محصولات است. با استفاده از فناوری وکیوم فرمینگ، فضای خالی بین قطعات وجود دارد. این عمل باعث حفظ کیفیت قطعات و ابزارآلات می‌شود و می‌تواند از خراب شدن و خراشیده شدن آنها جلوگیری کند.

علاوه بر حفظ کیفیت، بسته بندی وکیوم فرمینگ همچنین به دلیل کاهش حجم بسته بندی این محصولات، فضای بیشتری برای حمل و نقل و انبار کردن آنها فراهم می‌کند. همچنین این روش می‌تواند هزینه حمل و نقل را کاهش دهد و باعث صرفه جویی در هزینه‌های بسته بندی و حمل و نقل شود.

استفاده از بسته بندی وکیوم فرمینگ در قطعات و ابزارآلات به دلیل امنیت، حفاظت و حفظ کیفیت محصولات پیشنهاد می‌شود. با این روش می‌توان در بسته بندی قطعات و ابزارآلاتی که نیاز به حفظ شرایط خاصی دارند مانند قطعات الکترونیکی، ابزارهای پزشکی و …، عملکرد محصولات را بهبود بخشید و به مشتریان اطمینان بیشتری در خرید این محصولات بدهید.

در ادامه به تصویر چند قطعه وکیومی و بسته بندی وکیومی برای ابزارآلات و قطعات توجه نمایید:

امتیاز دهید:

این پست چقدر برایتان مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید.

اشتراک‌گذاری نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.