بسته بندی وکیوم فرمینگ

بسته بندی به محافظی گفته می شود که  سلامت محصولات را از زمان تولید تا مصرف تضمین می کند. بسته بندی محصولات یکی از باصرفه ترین و سالم ترین روش های تحویل کالای مورد نظر از زمان تولید تا مصرف آن می باشد . بسته بندی محصولات تاثیر فراوانی  در بازاریابی و فروش آن دارد . یکی از روش های ارزان تبلیغات محصولات نیز نوع بسته بندی آن می باشد . از روش های نوین در بسته بندی محصولات می توان به بسته بندی وکیوم فرمینگ اشاره کرد .

کاربرد بسته بندی وکیوم فرمینگ محصولات

روش های مختلف و متنوعی برای بسته بندی محصولات وجود دارد .از جعبه های فلزی ، شیشه ای ، کارتنی نیز برای بسته بندی محصولات استفاده می شود یکی از روش های نوین در بسته بندی که امروزه یکی از بهترین روش های بسته بندی می باشد استفاده از روش بسته بندی وکیوم فرمینگ است. در این روش از بسته بندی وکیوم فرمینگ می توان رنگ ، اندازه و ضخامت و جنس پلاستیک استفاده شده را تعیین کرد و جهت زیبایی هر چه بیش تر بسته بندی از مقواهای چاپی می توان استفاده کرد . نوع پلاستیک استفاده شده در بسته بندی وکیوم فرمینگ برای کالاهای بهداشتی و آرایشی ، دارویی و محصولات غذایی چون شیرینی و شکلات و .. از HP  و PET استفاده می شود اما برای محصولات الکرونیکی از PVC جهت بسته بندی وکیوم فرمینگ استفاده می شود .

در این روش از بسته بندی وکیوم فرمینگ می توان رنگ ، اندازه و ضخامت و جنس پلاستیک استفاده شده را تعیین کرد و جهت زیبایی هر چه بیش تر بسته بندی از مقواهای چاپی می توان استفاده کرد . نوع پلاستیک استفاده شده در بسته بندی وکیوم فرمینگ برای کالاهای بهداشتی و آرایشی ، دارویی و محصولات غذایی چون شیرینی و شکلات و .. از HP  و PET استفاده می شود اما برای محصولات الکرونیکی از PVC جهت بسته بندی وکیوم فرمینگ استفاده می شود .

برای بسته بندی وکیوم فرمینگ ابتدا قالب مناسب برای محصول انتخاب و طراحی و ساخته می شود و پس از آن با استفاده از دستگاه های وکیوم فرمینگ تولید بسته بندی وکیوم فرمینگ آغاز می شود . از روش وکیوم فرمینک جهت بسته بندی محصولاتی چون ابزارآلات فنی ، محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و شکلات و شیرینی ، اسباب بازی و قطعات مختلف جانبی خودرو و سایر کالاها استفاده می شود . بسیاری از قطعات پلاستیکی از بسته بندی تخم مرغ گرفته تا ظورف یک بار مصرفی که اغلب استفاده می شود به همین روش تولید می شوند .

وکیوم فرمینگ در حقیقت یکی از روش های شکل دهی حرارتی خلاء پلاستیک در زمینه انواع بسته بندی می باشد . وکیوم آرارات با استفاده از مشاوران و کارشناسان با تجربه در این زمینه جهت ارائه خدمات بسته بندی وکیوم فرمینگ از این روش استفاده می کند. بسته بندی وکیوم فرمینگ بسیار باصرفه بوده زیرا فرآیندی بسیار کم هزینه ، پرکاربرد ، آسان و سرعت بالا در تولید می باشد که هیچ روشی را نمی توان جایگزین این تکنولوژی قرار داد .از مهم ترین مزایای وکیوم فرمینگ به سرعت و توان بالا در تولید قطعات پلاستیکی کوچک اشاره کرد که در مقایسه با قالب گیری تزریقی ارزان تر خواهد بود .

اهمیت بسته بندی وکیوم فرمینگ محصولات

یکی از مراحل حساس و تعیین کننده در خرید و فروش محصولات بسته بندی محصولات می باشد .اهمیت بسته بندی محصولات به اندازه ای بالاست که محتوا و کیفیت محصولات را تحت تاثیر خود قرار می دهد .بسته بندی بخشی از ویژگی های محصول خود را شرح می دهد و با نوع طراحی خود ، خریدار را نسبت به خرید کالا ترقیب می نماید . وکیوم فرمینگ آرارات با استفاده از افراد با تجربه و متخصص توانسته است بسته بندی محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت در زمان کوتاه انجام دهد .جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانید با کارشناسان ما در این زمینه مشورت های لازم را داشته باشید.بسته بندی خلاقانه می تواند ذهن خریداران را نسبت به محصول تغییر دهد و موقعیت مناسبی برای خرید محصول ایجاد نماید .

 مزایای بسته بندی محصولات به شرح زیر می باشد :

  • حفظ محیط زیست
  • کاهش احتمال آسیب دیدگی
  • افزایش درآمد و اشتغال زایی
  • بازاریابی و فروش بیش تر
  • نظم و چیدمان جذاب محصولات
  • فروش بیش تر و ضایعات کم تر
  • سهولت در مصرف و کارایی بهترمحصولات
  • جا به جایی و حمل و نقل آسان و بدون دردسر
  • توزیع آسان و کمک به خریداران در زمان خرید محصول
  • مراقبت و نگهداری از محصولات در برابر عوامل مکانیکی ، فیزیکی و شیمیایی در زمان طولانی

از خصوصیات کلی بسته بندی مناسب محصولات می توان به مقرون به صرفه بودن ، چشمگیر و جذاب بودن بسته بندی ، طبق قوانین محیط زیست ساخته شده باشد و از همه مهم تر اطلاعات موجود در روی بسته بندی کاملا واضح باشد ، اشاره کرد .صنایع بسته بندی وکیوم آرارات با مناسب ترین قیمت خدمات وکیوم فرمنیگ و بهترین بسته بندی محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .

امتیاز دهید:

این پست چقدر برایتان مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

امتیازی ثبت نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهید.

اشتراک‌گذاری نوشته:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.